۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۱۴۰۳۷
آیت الله رجبی در گفت وگو با رسا:

دشمن در پی تضعیف اقتدار دستگاه قضا است| با جدیت به اموال مسؤولان رسیدگی شود

دشمن در پی تضعیف اقتدار دستگاه قضا است| با جدیت به اموال مسؤولان رسیدگی شود
عضو جامعه مدرسین با تجلیل از قاطعیت آیت الله رئیسی در مبارزه با مفاسد و اجرای قانون، خواستار رسیدگی جدی به اموال مسؤولان و برخورد قاطع با چپاولگران شد.

آیت الله محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با تجلیل از اقدامات تحولی آیت الله رئیسی در دستگاه قضا و قاطعیت برای برخورد با فساد گفت: نخبگان و ملت ایران باید از اقدامات و برنامه هایی که اجرایی شده و در حال پیگیری است، تشکر و حمایت کنند.

وی افزود: این حمایت ها باید وجود داشته باشد تا آیت الله رئیسی با انرژی و انگیزه بیشتر به کار خود ادامه دهد، البته با شناختی که ما داریم، ایشان نسبت به اجرای عدالت و اجرای قوانین جدی هستند و خدا رو شکر می کنیم شخصیتی قاطع و دارای کمالات در رأس قوه قضاییه قرار دارد، سابقه کاری آیت الله رئیسی مصمم و جدی بودن ایشان را نشان داده است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به تلاش دشمنان برای تخریب وجهه دستگاه قضایی اظهار داشت: دشمنان آرام نمی نشینند و هر کاری اعم از کار شکنی، اتهام زنی و صحنه سازی را انجام می دهند تا روند مبارزه قاطع با فساد ادامه پیدا نکند چرا که دشمنان و چپاولگران بیت المال این روند را به ضرر خود می بینند.

وی ادامه داد: امیدواریم آیت الله رئیسی با همین رویه با جدیت به پیش بروند و در برخورد با فساد و مفاسد مصمم باشند، ملت ایران باید توجه داشته باشد که دشمن حتما صحنه سازی و فضاسازی هایی انجام می دهد تا روند برخورد دستگاه قضایی با فساد را متوقف کند.

آیت الله رجبی با اشاره به اعتماد ملت ایران به آیت الله رئیسی ابراز داشت: اقدامات اخیر ایشان در دستگاه قضا سبب جلب اعتماد بیشتر مردم شده است، مردم باید از اقدامات مقابله ای با فساد پشتیبانی کنند و مراقب باشند در دام دشمنان گرفتار نشوند چرا که آن ها در صدد تضعیف اقتدار قوه قضاییه و جلوگیری از اقدامات ضد فساد هستند.

وی رسیدگی به اموال مسؤولان را امری مهم ارزیابی و عنوان کرد: مسؤولان کشور باید مسؤولان تراز نظام جمهوری اسلامی باشند، مسؤولی که در فکر این است که به هر طریقی اموال بیشتری کسب کند به درد نظام جمهوری اسلامی نمی خورد و دلسوز محرومان نخواهد بود.

قائم مقام مؤسسه امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: محرومان بودند که انقلاب را به وجود آوردند و پشتوانه این انقلاب هستند، همین مردم در مشکلات و سختی ها خم به ابرو نیاوردند و در همه صحنه ها حضور جدی داشتند، آیت الله رئیسی و دستگاه قضایی باید با جدیت به اموال مسؤولان رسیدگی کرده و در این زمینه شفاف سازی کند.

وی اضافه کرد: باید این طرح اجرایی شده و  با کسانی که بر خلاف موازین عمل کردند برخورد شود چرا که سبب خوشحالی ملت ایران و ناامیدی دشمنان از نفوذ و رخنه در نظام می شود، ملت ایران باید از حرکات و اقدامات مثبت حمایت کنند تا دشمن بداند ملت پشتیبان اقدامات صحیح، عادلانه و کارشناسانه است.

محمد قمین
ارسال نظرات